attack,svimma,attack & attack

Hmm...okeej jag var på the voice idag med Soliiiin. JAG SÅG SEAN BANAN<3<3<3<3 HAHAHAHHAHA jag skratta asmkt tyyyp. Sen såg jag Flo rida,jag hoppa upp och ner,skreeeeek som en galning fyfan.
Men i början innan allting började så stod vi nära scenen,alla knuffades osv vilket gjorde så jag inte kunde andas,jag blev asvarm och tillslut fick jag en attack..några minuter senare svimmade jag nästan. Vakterna hällde vatten på mig,gav mig vatten att dricka osv. De hörde först inte när vi ropade så några killar och tjejer hjälpte mig,fedt gulligt.
Juste,när Flo rida kom så fick jag en attack igen,fast en liteen. Men jag överlever. Kom hem för någon timme sen...fick en stor attack):
ah så det blev attack,svimma,attack och attack igen?!?! Eeeh det blir bättre snart.
Hade roligt iaf,mot slutet då. Poss.

Kommentarer
Postat av: kim

finns bbe

2010-08-15 @ 21:20:43
Postat av: emma

Hej sötis :) Nu har jag frågestund på min blogg.. fråga på och skämms inte för att fråga, puss<3 :D

2010-08-15 @ 22:46:06
URL: http://pillli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0