däckar snart

Sjukt trött. Somnade vid 6-7 (?) och vaknade av att Matilda skrämde mig vid 2 tiden. Fyfan va rädd jag blev ):
Menmen..ah Matilda åkte hem idag och det gillar vi inte. Saknar henne fan,det är fööör tyst i mitt rum utan henne.
Hon kanske kommer hit igen över dagen på lördag,fan va roligt det kommer bli. Hon och några andra kommer joina mig och Solin när vi drar till The voice (I hope?)
Jag var iaf ute med Solin idag,vi var aslugna. Eller ah inte lugna men vi var för lugna för att vara oss eller något?!? ah vet inte men det blev roligt precis innan jag drog hem. Idioten ville att jag skulle busringa folk...så glömmer hon att göra dolt? HAHAHAHHAHAH<3<3<3
Ah juste,gick oxå utan smink hela dage. Kände mig fan naken!?!? Men jag borde på lite eh..beröm eller något för det! c;
Imorron ska jag dit och få mer skiiiiit,sen blire stan och träffa Dessan och Aamanda,fedt mysigt. Kommer krama sönder Dessan!
Jag är astrött,kommer somna snaaaaaaart. så ah poss.
 HAHAHHA orgasm-face ♥


Kommentarer
Postat av: soooooooooooooooooliin

HAHAHAHAHaHAHAHAAHAHAHAHAA omg kmru ihåg hur mkt ja skreeeek? :$$$

2010-08-13 @ 18:41:26
Postat av: marcus

Sv; Jag kollar på tv :) allt bra idag?

2010-08-13 @ 19:01:06
URL: http://marcuswoxter.blogg.se/
Postat av: Soooolmaaaaaaaaz.

Solin...hur kan man glömma något sånt? HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA<3<3<3

2010-08-13 @ 21:43:06
URL: http://unhateable.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0