Fett awesome

Har haft bloggen i typ...två dagar? Skrivit två-tre inlägg eller något och har tio läsare per dag. Lite smått awesome typ..? Eh ah..ehheeh.
Jag var iaf ute på stan tsm med Emy,kollade kläder osv..hittade nästan inget förutom byxoooor. Jag blev lite kär ehehhe,men de var fina $: sen köpte jag bara ett vanligt svart linne,nagellack typ,röd och svart heheh. Har nästan hundra kronor kvar,vill slösa de!!!!!11 hahah känner mig galen ):
Imorroooooooon kommer Aamanda hit vid tre,fett mys,mhm!
På söndag kommer jag typ städa huset,handla en massa osv för på måndag kommer sötaste Chris till och stannar i fyra dagar<33333
Oscar om du ser det här; jag saknar dig )))): om du inte ser det här,then fuck u?!?!
Messar med henkeee,men han svarar segare än en apa så jag tänker bara sova nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0