kondomer

är roliga att leka med när matilda och jag har tråkigt.
AHAHAHA srlsy,vi har fan haft sex med kläder på..hahah<3<3<3<3
Jag har fuckat till hela hennes kropp,jag har klämt och tryckt på allt. hon hatar mig typ!!?!? Ehm ah..nu strippar hon.
Anyway....drog iaf till stan idag tsm med Matilda och dansade på trappan. Sen bar hon mig och dansade osv osv..
ah sen träffade jag Emy på centralen,jag var sååå jävla snäll och hjälpte henne med hennes resväskor (hon var i gbg). Vi träffade även Joel,skitsöt.
Blev uttråkad efter en stund så jag satt och lyssna på musik på hans ipod,luuuuugna låtar..behövde fan värsta skriklåtarna osv. Vet inte vf,ville ba lyssna på det))):
Ah men sen drog jag och Matilda till kista och träffa Soliiiiiin en liten stund.
Nu har vi käkat asmkt choklad..mmm marabou<3<3<3
Nu ska vi ha roooligt ;);););) poss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0