Seduction





Jag har fixat mina naglar,är inte inne i nagellack och skit men jag älskar mina naglar atm. Ser lite cp ut på bilder,men det är assnygt irl. Haha,det är nu jag börjar ångra att jag biter på mina naglar :((

Ah jag gjorde bilden i fel ordning,typiskt men jag gjorde såhär; Svart grundnagellack. Använde ba en vanlig Depend nagellack,som finns i Kicks och typ överallt?!
Sen väntade jag i fem minuter för att försäkra mig om att färgen hade torkat. Sen la jag på graffiti nagellacken. Det torkar rätt snabbt och man måste lägga mkt på en gång. Det typ fräter sönder eller något? Men det blir mönster typ!?! Ah gillar det iaf!
Nagellacken är gul ): men passar bra till svart ändå. Den heter typ GRAFFITI NAIL TOP,Isadora. 804 yellow crew,finns i kicks! Finns andra färger också,men hittade bara grön och gul .___.





Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Hej!

Hur är det med dig?? :)

2010-08-19 @ 12:04:22
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Skönt att det är bra med dig!

Det är bra här också.



Vad gör du då?? :)

2010-08-19 @ 14:27:38
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0