blow my fkn head of

var på stan idag,vad annars?
eh,känns lite fel att jag hänger där varenda dag. för vakterna @ kultan känner igen mig $:
ahhaha nejmen annars "älskar" jag att hänga där,alltså hellre det än att vara i Kista/Husby.
plus,stan har kultan,ett fkn ställe man kan sitta på!!!!!!!!11 :@
exakt en månad kvar till BMTH,åh herregud kan inte fatta det?! TDWP,BMTH & architect (lite svårt att stava det ordet :$) kan det bli bättre? fast ah..det skulle ju det kunna bli men det skiter vi i nu.
Blir förmodligen ännu en konsert @ maj,Scream it like you mean it, blir att se miss may I osv.
fast vänta,är det inte då det är massa nationella prov? åh herregud,hur ska jag fixa detta nudå?!
Saknar Emy-emo,äckligt myyycket. men nästa vecka är hon tillbaka i Sverige,då jävlar blir det rape2000.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0