fasdfsdf

Mimmi sov hos mig för två dagar sen,fedt nizz.
Har spenderat de två senaste dagarna (förutom idag) i stan med folket.
Kim blev kåt efter en kyss,haha<3<3<3
världens roligaste grej hände också..

Jag; Alek vad vill du ha i julklapp?
Alek; Att vi ska vara vänner efter nyår...
Jag; AWWWW :$$$$$$$

1 timme senare..

Jag; JOHANNA GISSA VAD ALEK SA :D:D:D.d:d:d
Johanna; näe vadå? c:
Jag; *berättar allt*
Alek; ;DDDDD
Johanna; Men...han har ju sagt så till alla? :(((
Alek; ....... :||||

^fick damp och ba "JAG HATAR DIG" osv.
Fast han gick efter mig och försökte leka gullig. Haha ):
Sen lekte jag även sur med Camilo,han fattade att jag fejkade...men jag visste inte att han visste så jag blev sur på riktigt sen! lyckat.

Iaf,julafton imorron. Fedt otaggad. blir ändå inget firande så whatever?
näe ska ta och duscha nu,peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0