födgdfgdf

Knarkar BMTH atm,åh ska se min bejb live. mindre än två månader kvar?!?!
lycka säger jag bara.
längtar till helgeeeen, why?

  • Chris.
  • Spelning @ lördag
  • the crew
  • INGEN FKN SKOLA.

^that's all

hade en sjuk dröm idag,ska inte gå in på detaljer men det handlade om att Sara kletade in massa sås i ansiktet,Albin och Alek gick i min skola och Henke hade bajsat i papperskorgen @ toan. sen var det dynamit formade som tabletter på andra toan och jag drog tydligen Oliver's kofta på en bajshög formad som en toarulle.
alltså mina drömmar är lite speciella.. som min pappa. han kom tydligen till mitt rum när jag sov med en jävla stekpanna och en bit bröd. han försökte mata mig?
trodde seriöst att det bara var en sjuk dröm,jag berättade det för honom och tydligen var det ingen dröm..
hah,min farsa är störd men jag älskar honom ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0