heheheh

sov som sagt hos Emy i fredags,snarkade tydligen pga min förkylning (förlåt :$)
drog till mosha för mångfald igår,hade verkligen roligt. träffade min pers och lite annat folk.
Tog även bilder...eller ah två kassa mobilbilder då. men bättre än inget. lägger upp senare.
stackars Antons knä hoppade ur led pga av moshpitN. lyckat.
Massa killar sprang runt och moshade i bar överkropp,hett $: Camilo och Alek var två st som gjorde det,hehe.
Sen hände även lite annat,men det skiter vi i att ta upp här.
fångade nästan ett plektrum,men den försvann på golvet och jag orkade inte leta.
satte mig även på scenen med Alek i min famn,han lutar sig bak hela tiden så jag ramlade nästan man ba ahmen fan va braaa!
fast det var mysigt,oki? ily Alek.
ska äta nu,peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0