I feel i've gone insane.

Får adhd utbrott hela tiden. Är även hur oartig som helst mot mina föräldrar,jag är medveten om det jag gör men stoppar inte mig själv,what the hell?
Nej alltså jag ger upp ":)" ni behöver inte förstå vad jag menar,inte helt säker på om jag själv förstår ":)))"
Fick G i matte,borde vara glad egentligen men min farsa klagar på att jag måste ha MVG. ser jag kanske ut som ett MVG-barn? Didn't think so.
Hk prov imorron..varför i helvete ska man ha prov i ett ämne där man lagar mat? Sverige blir bara konstigare och konstigare.
Ska duscha like NOW. Sen blir det att pluggga som en idiot. Suger på att lämna in mina läxor så mitt betyg i hk hänger på detta prov..good luck Solle.
Ps; Oliver älskar mig mer än nachochips & jag älskar honom mer än fanta ecotix. (wow)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0