I'm a mess

that's the best way to describe it.

Suger ju på att blogga nuförtiden,men som jag sa förut, tumblr is my thing now.
Nyårsafton dåva,gott nytt år! (orkar inte skriva senare)
Nyårslöften? ohyes.

  • Gå ner ett par kg?
  • Färga håret rött innan fkn 2012 (onödigt men jag måste :@)
  • Skaffa mig en riktig kille/chey istället för att gå runt.
  • Höja betygN,ofc?
  • Klara av alla löftena^

Så..kommer jag lyckas? hah ):
Imorron blir det kanske att åka till stan,inte vart där på ett par dagar,sjuuuuk. mhm.
Men ska köpa kanderade äpplen,fick värsta suget helt plötsligt? ska även mobba älskade Alek som har blivit ginger hihihi.
Under veckan blir det förhoppningsvis att träffa Lejla (eller?) dunno,fika? haha jag har även blivit sugN på chailatte såatteh.....
nu smäller det massa utanför mina fönster & såklart hittar jag inte min påse med smällare. FML.
Blir att duscha och mysa framför datorn.


Kommentarer
Postat av: Makda

Visste inte att du hade en blogg O:

p.s vet du när Soma kommer hem o:

She never told me D:

haha

aja gott nytt år :D

2011-01-01 @ 01:16:44
URL: http://makdaas.blogg.se/
Postat av: Solle.

Oj glömde svara.

She's back!

Detsamma!

2011-01-09 @ 23:12:28
URL: http://0rgazm.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0