njae

Spelningen var sådär bra. Banden var gr8,stämingen var bara...låg? Drog med mig Emy till spelningen iaf,saknat henne lite. Fick höra gulliga Oliver spela gitarr,äckligt bra är han. Tog kort,filmade osv. Lägger in senare fast bilderna är lite småsuddiga,kameramobil i mitt hjärta liksom?
Sminkat mig precis,ska snart fixa håret,käka,fixa lite skit och dra mot stan för att träffa lite fooooolk.
Btw,har skitont i nacken. Headbanga aldrig jag varnar er.
En snubbe jag känner (tror jag?) krama mig och ba "HEEEEEJ :D" jag ba ahmen vänta va? han och några mosha framme vid scenen...där jag stod. Gissa hur det blev? Hej blåmärken<3<3<3
Kom även på en grej,hur i helvete ska jag överleva på BMTH?!?! måste stage-diva (?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0