owl vision

suger lite på att blogga faktiskt. men skaffat tumblr som är mkt bättre imo.
http://0rgazm.tumblr.com
^follow me,bitch.♥

Lina kom till mig idag,vi färgade mitt hår sen drog vi till stan och träffade mysiga människor.
Alek skulle åka till landet,så snäll som jag är så åkte jag till slussen med honom och väntade på hans buss. Det var inte varmt,nejnej. ):
men han värmde mig lite!
hade det mysigt,pratade om allt möjligtttt.
åh vi snackade om filmer,blev fedt sugen att kolla på shutter island nu men har den på andra datorn...som mamma använder atm,FML.
Saknar Mimmi lite äckligt mycket,min drop-dead tröja OCH MIN MÖSSA SOM HON HAR.
juste,beställde en drop-dead tröja igår. heheh
ska få låna Antons DD-hoodie. myyyys.

En "rolig" grej hände mig idag. Alek hade delat sin burgare i hälften,ena halva i varje hand..men det visste ju inte jag. Jag tog tag i hans vänstra hand för att värma mina händer...jag tog på en kletig burgare. ":))))"
planerar Alek's julklapp atm. Han ska hit nån dag i veckan och ha filmkväll med mig,jag bjuder. hehehe
bara för att han vägrar att ta emot presenter,gaylord.


^det står Alek,k?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0