dddddddddddfs

jag orkar inte tänka efter bra meningar att ha som rubrik,okej?
Jag mår skit,fan va kul ":)" var på BUP idag,det första min psykolog sa var "bäst för dig att vi pratar med din psykiatriker angående tabletterna.." man ba AH FUCK YOU SKA DU HÖJA DOSEN IGEN?! då säger jag bara screw you,jag är trött på de jävla biverkningarna,räcker med att jag börjat med en ny sorts tablett. ah asså jag är lite överdriver arg idag för jag råkade tydligen åka en timme för tidigt till BUP-helvetet. Hade tid halv två,var framme vid tolv. Sov till hav ett på soffan,kvinnan väckte mig och sa att jag är en hel fkn timme för tidig,åh mitt face ba ":))))))))))))))))))))))))))))))))" men fick snacka med henne tio minuter senare. det var inte roligt.
ah hon tycker typ att alla i min omgivning är dumma och att jag ska spendera mer tid med folket på stan,hon gillar inte denna miljön jag lever i. asså,ibland älskar jag henne.ibland vill jag strypa henne,slita ut hennes hjärta och skrika att hon inte fattar ett skit..idag älskade jag henne som tur var.

Saknar håret lite^
Min gulliga brorsa är här nu,bäst att gå och underhålla honom. Peace

Kommentarer
Postat av: nikore

sööt <3

2010-11-18 @ 21:17:52
URL: http://nikore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0