dfgdfgdfg

jag älskar mina humörsvängningar (nej) glad ena minuten,gråter floder i andra minuten. I två hela timmar,ja min kära (fan heller) mor tog tid. fin familj man har,inte sant?
jag hade iaf en pretty azum day på stan idag,Camilo var hur söt som helst. Sean var...Sean (kåt) och jag fick äntligen träffa Mimmii. fast ah sen såg man henne i Simons mun,inte mysigt. ):
Oliver reser på måndag,kommer inte se honom på veckor /depp.
nejmen,lite ledsen är man väl? fick iaf träffa blåbäret idag.
he
he
he
ska spendera dan med min gulliga brorsa imorron,bara för att jag inte orkar vara hemma så tvingar jag honom att ta mig ut. vadå världens gulligaste lillasyster?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0