vart sjuk idag,hände lite personliga saker igår så jag kunde inteeee sova. jag behöver choklad ehehe..
drar till stan imorron efter skolan om jag orkar,kanske spelning på lördag (dunno yet) men blir att sova hos Nea under helgen,fedt mysigt.
och jag förväntar mig att Elin,Johanna & Oliver är inne imorron,om inte-då jävlar :@
ochochochhhh Fina Lina (HAHA) kommer hem imorron! jag är gladeeeer.
måste tvätta kläder nu...eller ah Oli's kofta som stinker rök (oliver du borde röka mindre...) tjejparfym och är bombarderad med katthår ): Missan (katten) gillar koftan hehehe.
måste plugga på...SO. oh fuck så glömde man böckerna i skåpet ":)" fml.
jag ska googla HAHA,good luck Solle. peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0