I hate,I fkn hate you,

oh god,I love you.

Drog till gymnasie-mässan idag @ Älvsjö. Konstigt nog hade jag roligt,gick runt med massa olika människor,hittade flera gymnasium som jag verkligen doooog för.
Har redan hittat mitt första,andra,tredje & fjärde handsval. Samhällesgymnsaiet (tror jag det hette) är nummer ett,läser då samhälle-beteendevetenskap (BV). Dvs psykologi (både 1,2 & 2b) sociologi och massa annat. För er som inte har fattar det så tänker jag studera för att bli psykolog. My daddi is proud. Hah,stava jag ens rätt? whatever.
Snubbarna som förklarade om gymnasiet för mig var fedt schyssta men började kommentera när jag tog på mig min keps (Boobiez-kepsen) underbart liksom..
En annan snubbe glodde på mina bröst,man såg verkligen hur hans ögon gick upp och ner hela tiden,skitmysigt ju ":)" men annars var det helt okej,träffade även Mimmi vid ett,vi drog till stan vid halv fyra och träffade resten av gänget.
Shit,massa saker hände men ändå drog jag hem med ett leende.
Asså,är det bara jag som längtar tills jag börjar gymnasiet? har hittat min drömskola.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0