iheartdropdead

Ohyez,köpt en DropDead-tröja. Skulle köpa mer men farsan hade dragit ut nästan alla sina pengar han hade på kontot</3
Blir att köpa lite mer snaaaaart. Såfort jag har mer pengar. Har snart...2100 tyyyyp. Men jag vet hur jag är,allting är borta imorron. / ångest
Köpte iaf Homerun tröjan,och jag ångraaaar det inte!
Ah juste,Andrew är mitt derpbarn..hurrdurr. Nejmen Andrew behöver riktigt mkt hjälp<3<3<3 (hihi)
Saknar Chris otroligt mycket,vill verkligen att hon kommer hit nästa vecka. Morsan har sagt upp sig så det blir mindre inkomst,kommer inte kunna hämta hit henne lika ofta /merångest.
Ska iaf snacka med henne...måste också berätta för henne om att Elin ska hit under höstlovet. Åh Solle...du måste verkligen lära dig att smöra för denna gång hjälper inte några ynka få tårar ":)" (fuck).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0