I'm losin' my mind

Har världens träningsvärk,gör asont när jag rör på mig så ah,var tvungen att skipap stan. Hatar mig själv för det,kommer verkligen sakna Becka.
Ska duscha och plugga snart,såfort jag orkar resa mig upp.
Saknar även Chris asmkt. Grinat asmkt pågrund av det,jag vill ha dig här hos mig. Jag vill att du sover hos mig,käkar nudlar ur en jätteskål med mig. Bara för att vi kan,bara för att jag vill.
Jag älskar dig skitmkt,okej?  Men du svarar inte när man ringer,jävla unge! :@
Jag ångrar något jättemycket atm,om jag kunde få ändra på det så skulle jag. Då skulle du vara hos mig,men det kan jag inte. Det är fkn försent.

4 dar tills Elin kommer hit.


              En dag ska jag äga en sånhär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0