suck on my dick.

Azum dag det var igår. Var i glashuset med de underbaraste Andrew och Chris & massa annat folk.
Hade det mysigt med Thomas,ohyez..
Haha,Chris blev fedt irriterad när vi höll på,förlåt älskling!
Solin ringde mig mitt i allt jag ba oh..jävlar.  HAHAH idiot<3<3<3
Fint att jag var tvungen att stå på tå,sen ramla min keps också jag ba "fuck off :)"
Mitt öra var skitsvullet igår,jävla töjning. Men svullnaden är mindre nu,lucky me. Fått in 5 mm nu,svider lite men jag bryr mig inte.
Chris ligger i min säng och tror att hon kan sova,ohno. Jag ska hoppa på henne nu. snart.
Blir att dra till stan igen en liten stund,älskling åker hem idag.
Okej ska hoppa på henne nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0