svenssonsvensson,tack så mycket.

Chriiiiiiiis är här,äntligen. Vi har spenderat hela dan tsm med Emy och Andrew på stan. Hängde på muren och glashuset. Såg Camillo (?) Albin och masssssa mer! var sur innan,grät och skit sen kommer massa frma och ba "heeeej" jag ba ...CHRIS TORKA BORT MINA TÅRAR NU :@ fast alla glodde på mina ögon sen på min keps,BOOBiEZ,mhh<3
Camillo skrek boobies och tog på kepan när jag snackade i telefon med brorsan,fint va? Men sen såg han Chris porrtröja och blev lite småkåt. Tack,du gjorde våran dag! ni andra med ofc.
Sist jag såg honom tog jag asmkt på hans röv...min hand flyttade sig till kuken denna gång. Normal? nej. Bryr jag mig? fan heller<3
Blir att hänga på stan imorron igen,mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0