tänkerklagasominihelvete.

Bryr mig inte om vem som läser det här. Säger bara här och nu,fråga mig inte varför jag skriver det här,okej?!

Trött på dig,trött på all fuckin' ångest.
Självmord? ja det är något jag har i tankarna ofta.
Vill jag verkligen göra det? ja och nej. för många frågor. för många anledningar.
Problem hemma? det händer,för ofta. Jag vill rymma,funderat på det ofta men har alltid tyckt att jag har överreagerat.
Något inom mig säger att jag inte ska leva tills jag bli femton.
Varför det är såhär? Jag vet inte,men jag gillar det inte och jag hittar ingen utväg.
vill jag ha uppmärksamhet? ser kanske ut som det,men vill bara få slut på alla frågorna och släppa ut allt jag har inom mig. Jag tvingar ingen att läsa.
jag vill vara hos alla som jag älskar..men vänta.älskar de ens mig? Fan vet jag,känner inget atm.
Tomhet? Ohja,det är något jag alltid kommer känna.
Fucked up text? ja,för jag har ingen ork för att göra om meningarna så att de låter logiska.
Skriver allt som kommer upp i min hjärna,tänker inte på att göra om de till riktiga meningar. Detta mina vänner,är mina tankar. Ord som kommer upp i hjärnan rätt ofta.
Undvik de misstag som jag gjort och kommer fortsätta göra.
Ska sova snart. Nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0