ah jag är klumpig,problem eller?! :@

Fan vad jag älskar den här dagen,har någon cp grej på min tå och bandage på knät,mmmh kärlek till det (fast nej)
Hade håltimme på matten,sen hade vi idrott men jag skulle inte vara med så gissa vem som slutade klockan ett?! :@@
Drog dit tsm med Emy,stackarn hade somnat på soffan :c vi drog iaf till Kista sen och kollade kläder,hittade bara en fuckin' tröja jag ville ha,men ska skaffa lite mer pengar och köpa tajta jeans,för mkt häng,eller? humhum):
Min älskade bror gav mig 500 kronor igår,varför vet jag inte men jag tackar inte nej iaf.♥
Och ah,jag tror att en viss person är kär i mig & I don't like it,han stirrar lite för mycket..

Kommentarer
Postat av: Emy

HAHAAHAHAHAH MOHAMMED GILLAR DIIIIIIIIIG

2010-09-09 @ 22:32:09
URL: http://tragedyofcomedy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0