DEN ÄR INNE

min älskade (fan heller) töjning är äntligen inne. Satte in den imorse,skrek hora hela morgonen pågrund av det. /känslig.
Hände fedt mkt bråk på en gång,hora hit,hora dit. Lite om ens mamma och anmälningar,mina föräldrar är tuffa som anmäler folk pågrund av mig.
spenderat heeeeela dan med Dahlia,ringt runt lite människor. Jonte suger och patrik mobbar mig :((((
Jag saknar Chriiiiiiiiiiis.


Du finns alltid här för mig,vad vore livet utan dig?
Vi ska alltid vara vänner,inget och ingen ska komma emellan oss.
Solin,du är en av de bästa vännerna jag har.
Jag älskar dig!
<3

Kommentarer
Postat av: soliiiiiin

älskar diiiiiig sollebanan, släpper dig aaldrig <3

2010-09-25 @ 08:40:59
Postat av: solin

går igenom din blogg ba för ja saknar allt dehär :((((((

2011-03-05 @ 19:44:04
Postat av: Solle

Haha älskling :((((( <3

2011-03-06 @ 00:44:30
URL: http://unhateable.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0