dgvfsdgfsd

Världens segaste dag,skolkade halva hemkunskapen för att sova hos skolsyster. Somnade på lektion så...aaah.
Jag saknar Chris fedt mkt,seriöst jag vill ha höstlov NU. "madde" ;);););)
Du gör mig så glad finis!
Elin kommer födmodligen hit under höstlovet,om hon har pengar dvs,lycklig I am.

JAG ÄLSKAR SANNA<3

Skolfoto imorron,jag orkar inte. Kommer se fail ut,så ah varför ens anstränga sig med smink osv? Köpte iaf en ny tröja,lite bra måste man se ut. Haha,lärarna kommer älska mig,ett naket monster på tröjan,så sexigt. Speciellt när dens nippels syns jättemkt.
Hur i helvete ska jag fixa håret?! Hårsprayet är nästan slut,mascaran är nästan slut,mitt liv är över. Fast näe.
Duschade för en stund sen,ska fixa håret,platta sönder det sen sova. Jag somnade vid halv fyra tiden och vaknade halv sju (eftermiddagen) fortfarande trött.
Hm,måste verkligen röra på mig nu,poss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0