hahah,jag bjuder på den

så fiiin i blött hår,ohja<3 Mhh,ofixade ögonbryn.
Jag bjuder på den,något måste man skratta åt i bloggen,right?

It's getting hot cold in here..

Skippade skolan idag,mensvärk5000,förkyld som fan. Älskade Solin fick höra min vackra hosta i en timme @ telefonen.
Prov imorron,glömt böckerna. så eh ja,hej ig?
drar till bup vid fyra tiden,fixade mig runt ett. trodde att klockan var tre,ah jag är fedt smart ibland. Men passade på att ta lite pix,det var värt det. Fast jävla skitsolen (<3<3<3) bländade mig hela tiden och bilderna blev lite för ljusa,så av 40 bilder gillade jag typ...6? ahja. men jag älskar värmen just nu,bara jag inte kokar i bussen så är jag glad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0