I'm locked away inside this grave.

Skolfotot blev säkert skit,såg nog fail ut.
Spexfotot blev oxå fail på mig,men älskade ändå bilden.
Spenderade dan med Dahlia igår,hade fedt roligt men somnade nästan ett par gånger. Vi ringde runt till lite folk,drev med de lite,osv.
Skulle gå på bio ikväll,men nejnej min kära broder är sjuk. Fuck off .____.
Kommer nog sitta hemma hela dagen och ruttna bort. Blivit sjuk igen,ah jag äger. Min hals dödar mig,rädda mig någon?
Har fått bandate ett antal ggr denna vecka,benet,armen och skit. Min älskade (nej) Henke vred sönder min handled igår så nu har man bandage,det gör ont när man trycker,fint.
Jag saknar asmånga atm,ta åt er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0