lollllllipop

min tunga är blå och vacker,älskar klubbor. Fast min största kärlek är....CHOKLAD<3<3<3
Nu blev jag sugen på det,och vi har inget hemma?! :@
Jag älskar min brorsa ibland,han är min slav nästa helg,han ska ge mig asmkt pengar (istället för systemkamera hoho) och ah..han är bara koolare än er. That's right,jag sa koolare :@
Hade världens konstiga men mysigate dröm om lilla (hihi) Mika. Han skulle sova hos mig i ett par dagar,vi var med varandra heeela tiden osv. Glömde honom i min skola plötsligt,åkte hem utan honom. Gissa vem som grina asmkt i drömmen? hahah. Men drömmen var mysig,en puss fick man oxå (som vän då).
Jag vill sooova nu,bara för att drömma. Men samtidigt hatar jag drömmar för jag kan inte kontrollera de,men det är ändå något jag älskar. Vad som helst kan hända. Och jag tror på att drömmar har någon betydelse så ah hihhi.
Men ah,ehm hm..har typ eeeeh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0