mediciiiiiiin

jag ska börja ta penicillin (?) hahahah min läkare skojade med mig om det "ja nu fåru ta ÄNNU MER tabletter :D" man ba yay? ":)"
jag käkar massa choklad (<333333333) och skickade nyss ut pappa för att köpa cola till mig,ibland gillar jag att vara sjuk,fast blir att dra till skolan imorron. Hah,konstigt nog så var det jag som sa det till farsan,annars kunde jag ha stannat hemma.......men måste dra,min kära (nej) Henke ska ge mig lite saker. Solin du älskar mig just nu,okej?
om 2 dagar är Chris här,ooooooh glädje.
"vem ska du gå med på balen?" fint sms man fick precis av Dahlia,ett år kvar pucko. Och jag vet vad du tänker säga,mohammed ":))))))))" dö.

ge mig helg? får 800 kroooonoooor,får träffa Chris och massa andra azum ppl.
hahahah jag skriver helt cp men aaaah,jag saknar Emy :@

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0