mmh,livet.

Jag hostar sönder mig,kan knappt stå upp i fem minuter utan att bli yr,min älskade fader tvignar mig att stanna hemma imorron. Fan heller,orkar inte med en massa läxooor.
Han sover,hon är på jobbet,jag är ensam och glor på taket. Jag behöver Chris,bara Chris. Ingen annan,det är hon som gör mig som gladast,bara hon. Om tre dagar är hon här igen,ska aldrig släppa taget om henne,hon är helt underbar och jag älskar henne. 
Om fem dagar åker hon hem då,kommer gråta hela kvällen.
Hoppas verkligen att hon kommer på min fest iaf,då stannar hon en hel helg igen,underbart.
Ah btw,ställde in bup. Ångrar det verkligen,behöver henne nu. Hah,skämde ut mig rejält. Jag ringde för att ställa in skiten, jag: "jag måste ställa in tiden med karin hård idag" cheyen: "mh...du menar kristina va?"
Haahahah,gått fyra månader och jag kan fortfarande inte hennes namn,mmh livet.
Mitt kylskåp är tomt,eller ah fullt med kött. Jag behöver min mat fan,ska nog störa min älskade fader :$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0