-

Var rätt mycket drama igår,fick dra till kuratorn idag som gjorde mig så frustrerad. Grät. Och jag grät inte för att hon träffade någon "öm punkt" utan hon gjorde mig så arg, hon sa emot allt jag sa. Hotade med att stämma skolan för x antal saker de gjort mot mig. Hennes svar blev väl "ja....så enkelt är det inte :)" första jag ska göra är att göra hennes arbetslös.
Vill inte ens tänka på det.
Anyway,har so-prov imorgon om hinduismen/buddhismen. Kommer nog gå bra om jag läser igenom boken lite snabbt..vilket jag inte har gjort,inte orkar göra & troligtvis inte heller kommer göra.
Hm vad mer?Jo jag är sjuk, svimmade nästan när jag städade rummet. Allting blev svart & det snurrade i mitt huvud. Hostar hela tiden, täppt i näsan, halsen knullar min röst. Men jag måste dra till skolan pga för mycket frånvaro.
mammatöjarefittakuksugare.
Ska duscha nu & ta hand om mig själv. Får se hur jag mår imorgon. peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0