-

Hade so-prov imorse som faktiskt gick rätt bra för att inte ha pluggat-som jag sa igår att jag inte skulle göra.
Har börjat sticka & virka här hemma,låter lite kärringaktigt men det är sjukt mysigt att sitta framför tv:n med varm choklad/kaffe & sticka. Man tänker inte på något i den stunden.
Är rätt sjuk men har gått till skolan varje dag den här veckan. Fast så fort jag kommer hem så somnar jag, även om jag har sovit i 10 timmar den dagen. Min kropp är så trött & sliten. Hällde lite vatten på magen, fick så jävla ont. AV VATTEN?!
Ska nog stanna hemma imorgon, orkar inte med skolan just nu & förkylningen får mig att verka som en mes.
Men seriöst....VATTEN?! oh kommer aldrig kunna släppa det nu.
Kastar in en snabb bild på dagens outfit innan jag drar:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0