-

Så var det påsklov, sjukt underbart!
Är rätt så upptagen hela veckan med olika grejer, ska även försöka få tid att plugga denna vecka-matte. Vi har gått igenom lite nya saker,rätt enkla faktiskt men har det assvårt när det gäller algebra. Som tur är har jag en mattelärare hemma 24/7-min madre!
Stan idag,var rätt så skönt med sol och underbara vänner. Träffade även Ioannis (han är inte underbar) fast ne, skojade bara. Han är min bebis $:
Blir nog att åka in till stan imorgon igen,antagligen följa med Ioannis till någon kötthyllning. Lite ironiskt med tanke på att jag är veg,men han bad ju så snällt så man kunde inte säga nej :(
Fest hos Delwin på söndag,vet inte riktigt om jag ska gå. Skulle egentligen supa imorgon,skulle vara bakis på söndagen men det sket sig. Får ta och skaffa lite pengar så drar jag nog till hennes fest!

Hade på mig lite "chill"-kläder idag. Häng+fet kofta. Inget speciellt att visa, men tog kort på min outfit när jag drog till stan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0