-

Har stannat hemma hela dagen,hur kunde jag?! men har världens träningsvärk i kroppen efter att ha joggat i bara två dagar. Känner mig så..stel haha :( men ska kunna jogga utan att få ont fan! :@
eh, har glott på skins hela dagen. Fanns inget på tv, inget på internet så det fick bli skins. Funderar på att kolla om misfits igen eller någon anime...hm
Träffar antingen Dahlia imorgon för att kolla skor eller Sara för att sova hos henne! Vet inte riktigt hur det blir, knappt pratat med någon av dem.
Under helgen blir det iaf att kolla kläder med brorsans tjej, har jag tur så kommer jag hem med lite plagg på brorsans bekostnad (säger man ens så?)
men ska fortsätta med skins nu, peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0