eh

Skolan började idag,inte så värst nizz men jag överlevde!..ja nästan iaf. Drog hem innan sista lektionen, mådde så jävla dåligt.jag ville bara spy upp allting jag hade käkat,inte för att jag åt lunch för det var världens jävla led till matsalen plus att alla platser var upptagna,but still.
Somnade på soffan så fort jag kom hem, sov där i tre timmar.det var så jävla sköööönt. :((
Jag vill ha sommarlov nu, jag känner för att bada, hänga på tanto, grilla, ha vattenkrig, gå runt i inget mer än ett linne och shorts. Det är bara 6 veckor kvar, 48 dagar! Men under den tiden kommer jag ha engelskaprov, spanskaprov, NA i spanka & matte. Tror också att de kommer klämma in ett matteprov (?) är inte alls förberedd men jag hoppas på att lyckas iaf.


^hos Dahlia $:
Hon gjorde bilden..

Kommentarer
Postat av: Lokefatima

Very interesting site --- quite informative

2011-11-18 @ 12:39:10
URL: http://lokefatima.blogcheapster.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0