every move is magic

Kom hem för någon timma sen, lagar lite mat :PPP eller ah okej, färdigmat men det räknas ändå..
har märkt en grej, alla i vår skola har börjat bråka/irritera sig på varandra. Vad händer egentligen? vet flera som är ovänner nu eller är sårad osv, shit det är bara en månad kvar av skolan kan ingen bara ta det lugnt nu.
ah orkar inte bry mig så mycket om det, tycker rätt synd om personerna.
chilldag i skolan, gick rätt snabbt osv. mamma är påväg hem,ser henne från mitt fönster,har ropat henne flera gånger men hon hör mig inte haha :( men jag ska snart ut med henne för att handla lite. ska ta hand om min gulliga mamma.
yea,that's it. slänger upp en dagens outfit,peace



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0