fuck you

nej tänker faktiskt blogga,tänkt igenom detta och jag vill faktiskt blogga-punkt.
funderat rätt mycket denna helg,på hur snabbt allting händer. mina vänner,min familj..ja allt. gett mig själv mindfucks flera gånger men jag känner mig friare i huvudet nu...kan man ens säga så?
Äsch skitsamma!
Spenderade iaf lördagen i tanto en stund, så bilder på det kommer lite senare.
Andrew sov hos mig igår till idag,fedt underbart. Vi tänkte glo på skins hela natten men den laddades trögt så vi la oss i sängen en liten stund. Nästa minut var klockan halv sju på morgonen så ja,den natten förstördes.
Gick och sov hos min mami istället.♥ kan bero på att Andrew slog mig hela natten och pratade med mig i sömnen...
Ja, även bilder på det kommer senare!
Min balklänning har kommit,den är lite för stor men det syns inte. Så jävla fin den är! ska ta och leta skor under veckan/helgen med min brorsas flickvän, hon har tre hyllor med oanvända skor så kanske snor något från henne. Annars betalar min brorsa för skorna!
Får månadspeng snart=köpa nya skor,sandaler från h&m. sjukt fina,ljusbruna..mocka tror ja (?) med fransar. I fell in loveeee♥
om jag har tur så ger min pappa mig lite extra pengar så jag kan köpa hårfärg,ljusbrunt! eller så väntar jag med det och köper ett par chinos till och lite nya kläder.
Nej ska ta och fortsätta kolla på skins nu,peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0