I wonder if I've ever crossed your mind.



Kändes underbart att kunna gå runt i bara shorts. Benen fick lite färg som tur!
spenderade en del av dagen med min familj, tog de till donken för att käka glass ute i solen. Pratade om tysklandresan & balen. Mamma är en expert på att sminka så vi bestämde oss för att köpa smink som passar till mina kläder sen fixar hon mig. Hon har även beställt tid hos frisören så att jag kan fixa det några timmar innan balen. Ska även dit ett par dagar innan för att fixa ögonbrynen! älskar min mamma som fixar det här för mig.
Anyway..efter donken åkte jag & pappa till kista för att handla lite. Fick med mig lite mousse, hårspray, ansiktsmask,ansiktsskrub & deo. Efter att ha köpt det drog jag till pia för att träffa henke i en halvtimme medan pappa fortsatte med sitt handlande. Inget speciellt hände, vi snackade bara en massa.
Kom hem för en liten stund sen, ska snart ut med pappa och promenera. Vi brukar egentligen jogga varje dag men han är för trött för det så vi skippar det idag):

Körde på lockigt hår idag. Plattången har varit lite konstig de senaste veckorna så får bli van vid lockigt tills jag köper en ny. 
Ser bättre ut irl!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0