I'mma face my demons

Åh älskar Eminem, skulle kunna göra vad som helst för att få träffa honom.

Anyway, kom precis hem från Kista. Var där med tjejerna & hade hur roligt som helst. Dum som jag är tog jag inte med mig någon jacka så jag frös arslet av mig men fick låna Emys mysiga halsduk och skinnjacka en stund.
Vi var först i gläntan och gungade,som vanligt. Skitunderbart att vara barnsligt, kommer inte kunna göra detta om tio år. Fast vet ni vad? Tänker fortsätta gunga tills jag är femtio, hahha.♥
Det började bli kyligt efter en stund så vi rullade vidare mot gallerian och kollade kläder,skor osv. H&M's nya kollektion är så jävla snygg,behöver pengar NU!!1
Ska ta och köpa min balklänning nu, är verkligen glad. Har skrikit ut det framför alla i skolan, vet inte varför men blir så glad när jag tänker på att jag kommer ha den i mina händer om några dagar. 
Hm,vad mer?Ja just det, imorgon är vår sista skoldag sedan har vi påsklov till tisdag om två veckor. Dvs inte denna tisdag, men tisdagen efter. Kommer kännas så skönt att vakna till solstrålarna och inte till min alarmklocka.
Jag är medveten om att jag har de här shortsen rätt så ofta, men jag älskar bara dem. 'Nuff said.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0