Jag har gjort det här så länge, jag kan lika gärna fortsätta.

Åkte till stan idag för att träffa Ioannis, på vägen dit träffade jag Jacob,Lily & Izzo. Tåget stannade vid näckrosen och i fönstret ser jag Jacob som gör grimaser, fick fan en hjärtattack :(((
De lämnade av mig vid spärrarna där jag sedan träffade Ioannis och hans lillasyster Tina. Vi drog till frisören för att Ioannis skulle färga håret brunt. Tog lite bilder på honom med geggan i håret,som btw liknade bajs, vill så gärna lägga upp de men jag vet att han kommer döda mig...hm $: ne får ta och skratta åt de för mig själv.
Det tog två timmar för honom att färga håret, vill dööö. Trodde aldrig att det skulle ta så lång tid?!
Påvägen hem snodde jag hans mössa vilket slutade med att han anföll mig bakifrån,äcklet tog på mig :( ja jag skriver det här för jag vet hur sur han blir (<333) nejmen han försökte ta sina händer runt mig för att stoppa mig,men lillen failade. $:
Drog iaf hem efter det för att vila osv, drog sedan ut med pappa och joggade i en timme. Kändes så jävla skööööööönt.♥
Kom precis ut från en lång dusch, käkar min lunch atm,världens godaste macka & sallad! skulle egentligen vara hos Alek nu men jag orkar inte fixa mig i en timme för att åka till honom :( liksom...han bor i östermalm? Backa :@
Saknar Mimmi lite...okej äckligt mycket. uh
Men kusinen kommer hit imorgon och håller mig sällskap i ett par timmar,mysigt!
Ska glo på lite skins nu,peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0