party all night

Hade nationella igår-engelska,muntliga delen. Gick rätt bra faktiskt, stammade ofta-vilket som har blivit ett stort problem för mig när jag pratar engelska.
Spenderade sedan dagen med Emma,Dahlia,Emy,Solin,Hanadi & Sepide i gläntan, hade sjukt roligt.
Vi gungade och var allmänt barnsliga. Det finns en stor gunga som får plats med flera personer, jag och Emy la oss där och blev gungade av resten. Det var så jävla läskigt, vi båda flög upp i luften och skrek. Jag höll Emys hand hela tiden hahha :((
Jag höll fast mig i gungan men det gjorde inte hon, så hon åkte nästan av gungan. Fyfan vad rädda alla blev, Emma fick panik. Hahahha hennes ansiktsuttryck.♥
Hade ingen skola idag,don't know why. Studiedag eller något? Men jag har sovit hela dagen iaf och det har varit underbaaaart.
Ja juste mitt rum, är fortfarande inte klar med städningen. Hoppas på att bli det i veckan.

Hade på mig lite "mysiga" kläder igår, var soligt men lite kyligt så jag tog Olivers kofta.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0