segt

städningen går assegt. Det är försent för att dammsuga,grannarna kommer klaga, så jag får fortsätta med resten imorgon!
tog en timme att fixa mina kläder. blev en ikea-påse full med smutstvätt, en ica-påse full med kläder jag inte vill ha, lite underkläder som hade hål & var fula som jag kastade. Resten är i min garderob & byrålåda.
Måste städa skrivbordet, sminkbordet, ena hyllan, byta lakan, hänga upp ljusslingorna och mina poster & dammsuga.
så jag stannar hemma hela dagen imorgon, om jag hinner så kan jag även plugga lite engelska & matte.
Får se till att jag även lägger min träningscykel i rummet så att jag kan börja träna här istället.
Just nu är min mage svullen & har ryggont. ska få mens snart=ilska. jag blir så aggresiv och deprimerad när jag har mens men såfort det är över så glömmer jag bort varför jag mått dåligt. jävla hormoner :(((
meeeeeen ska käka någon macka nu och försöka sova snart, fast klockan är ju bara halv elva..ska nog ta och sticka istället.
^kärring-varning på hög nivå :(

Kommentarer
Postat av: Emy

sv: Så länge du inte härmar mig så!

2011-04-10 @ 19:45:35
URL: http://tragedyofcomedy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0