-

Andra dagen i skolan, var sååå nära på att byta skola. Eller ah, hade de tankarna. Hade missat en rundtur så jag ba ah fuck this, det har redan börjat gå dåligt. Så jag drog ut,tog en cigg, dampade för mig själv osv. Drog tillbaks till klassrummet och där satt hälften av tjejerna och snackade. Älskar hur alla vände sina blickar mot mig. "sätt dig här, vi bits inte" hahaha Elizabeth<3<3<3 men ja, så vi snackade i typ två timmar sen började vi dra hemåt. Jag ba wow, fett chill klass jag har. Men herregud vi var där till typ halv två så alla tvåorna och treorna hade börjat komma, jag är en av de kortaste i skolan igen :))) fml
ska dricka kall oboy och glo på tv eller något,peace

^OKEJ BARA SKITSNACK. KORT SAMMANFATTNING: JAG GILLAR MIN KLASS NU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0