-

Drar snart till Nanna för att chilla lite.
Är fett sugen på Donken så ska försöka få idioten att äta med mig.
Min tatuering har förstört min sömn, omöjligt att ligga på rygg :( och det svider när jag tar bort "plåstret"
får inte heller luta mig mot något när jag inte har plåster, dvs halva dagen. fml
men den är så mycket finare än igår för svullnaden har försvunnit. Har inte heller fått skorpor så det ser bra ut!
Alltså...skolan börjar snart. Det slog mig helt plötsligt, har fortfarande inte kommit in på cyber. Kom in på något helt nytt,didaktus haha..): 
Men är reserv nummer 7 (sist jag kollade iaf) och det är 28 platser kvar...borde komma in snart. Annars får jag ringa de.
eh, ska sminka mig lite nu, peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0