-

Första dagen i skolan!
Min klass är..speciell. Nejmen pratade inte med någon förutom några i frisörklassen hahah. Men seriöst, alla var för sig själva. Kändes inte ens som min klass, saknar Ärvingeklassen,min gamla klass. Så mycket bättre än den jag har nu men det var bara första dagen, får väl hoppas på att det blir bättre under veckan. Mitt uppdrag atm är att skaffa cigg för den här jävla klassen gör mig nervös. hah
Har ingen bild på min outfit heller för jag bytte om ca tio gånger för vädret jävlades med mig<3 men det blev ljusa tajta jeans med en baseboll-tröja från carlings!
Ska rulla till Kista nu med min padre för att köpa hänglås och ansiktsmasker. Under kvällen kommer Dahlia hit för att rädda det sista av min dag som jag har kvar. Men jag ska nog börja dra nu,peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0