B)

Drog som sagt till Sollentuna,Gabbe joinade. Det var fett nice i replokalen. Gabbe kan aldrig vara seriös när han spelar trummor,Oliver försökte få mig att spela gitarr-noway jag kan INGET om sånt. Och Anton försökte få mig att sjunga,HAHAHAHHA nej.
Var med Dahlia nyss och snackade i ca en timme,fick godis<3<3<3 fast mår illa,orkar inte ätaaaa. Hon skulle egentligen komma till mig nu MEN HON LOGGADE UT FRÅN FITT-FB. Får ta och ringa henne snart. Alla sover och jag är ensam,hon måste hit ):
ne okej NU RINGER JAG.
nehe hon har stängt av mobilen :(
iaf, min moster åkte hem idag. Trodde att jag skulle bli fett glad osv,men nej jag grinade som en liten skitunge. Fast blev glad sen för jag får äntligen sova i mitt rum igen :D:D:DD:D
ska snaaaart beställa biljetter till antidote, ska bara försäkra mig om att Gabbe & Oliver kommer :(

OKEJ SERIÖST MÅSTE FÅ TAG PÅ DAHLIA HAHA :((( 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0