eh

alla börjar bli brunhåriga,seriöst alla. vad hände med att alla älskade rött?
eh, ska iaf färga håret mörkbrunt ikväll/imorgon eftersom att det är jobbigt att ha ljusbrunt hår för jag får fetaste utväxten efter bara en månad. Skaffar istället mörkbrunt hår så när jag får en utväxt så syns det inte. Är man smart eller är man smaaaart? ;)
Fast vill egentligen ha röd eller svart,men ja det röda är också skitjobbigt att sköta och jag har varit svart såååå länge :( ska låta håret växa lite och må bättre sen blir det svart. Kanske till vinter? svart hår under vintern är så fint,vet inte varför..
men ja, jag får se hur jag gör.
Mimmi ska iaf hit, eller ah kanske. Får se hur det blir för hon har inte börjat åka hit än haha )))):
meneeeh, ska städa rummet lite. peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0