As we enter.

Jävla fitta,allt jag skrev försvann. Hatar min dator /rage2000
Ska verkligen försöka börja blogga,vet att jag har sagt så förut men skitsamma.
Emy spenderade natten hos mig igår. Vi glodde på Skins osv.
Vi slösade ca 200 kronor på skräpmat & allting är kvar. Vi käkade bara halva chipspåsen, halva glassen, mindre än halva Fantan.
Hennes reaktion var "ojdå :$" men nu har jag något att äta iaf!
Hon har fått mig att börja lyssna på Damian Maryley,so not me.
Sitter just nu i bara handduk. ska snart sminka mig,klä på mig,torka håret,klaga över mitt utseende (duh?) och dra till stan. Jag har ingen lust egentligen men jag tänker inte spendera min lördag på ingenting. Så får träffa mina älskade vänner även om jag vill slå till de ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0