bmth

Svimmade 2 ggr,fick panikattacker,hjärtat började cp:a & mycket mer.
MEN jag fick ändå träffa min kärlek,Oli Sykes.
Han var bara för fin. K,alla säger "åh oli<333333333" osv men seriöst,han var verkligen het. You can't deny it.
Fick träffa så mååånga personer,var så härligt.
lol.
Lyckades filma Oliver typ..två ggr?
gah vill vrida tbx tiden.
Juste,köade även från 6 på morgonen,frös skiten ur mig. Oliver (inte sykes) fick sitta i mitt knä hela tiden för att värma mig. Tillslut sprang vi in till Teddy's skola och värmde oss där istället.
alla dissade mina goda mackor som jag gjorde ))):
hahha,oj kom på att de fortfarande är i min väska..euw.
Äsch tar det senare,för trött just nu.
Har btw tappat rösten,får inte prata på ett par dagar. Ändå ringer folk mig hela tiden,skrattar och säger "HAHA juste du kan inte prata $:"
fuck er,key?
Ska kolla på en film om andra världskriget nu i tre timmar och gråta lite (hörde att alla grät när de såg den) så bäst att tvätta bort sminket,don't you think so?


För er som inte vet vem som är vem. TrummisN (han längst ut till vänster) stage-dive:a när första förbandet spelade (tek-one,som förövrigt gav mig en autograf. Snackade asmkt med honom,fem minuter senare fick jag veta att han var känd...) och armbågade min stackars kompis,fniss. Fick flipp och drog i honom direkt,så nu kan jag skryta om att jag har rört honom. Han är min,key? @:
Och Oliver (mitten) var så vacker. Andrew gjorde ett hjärta till honom,gissa vad han gjorde? Han gjorde tbx.
Gah,så gullig.
Ska ha sex med honom,fuck er andra. Okej? Bra.
Ska se på min film nu och äta choklad(<33333)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0