dsgsdf

okej suger verkligen på att blogga MEN vill ni mig något så finns jag på Bdb, Ec & Tumblr.
Snabb uppdatering då; BMTH nästa vecka,på torsdag för att vara exakt.
Emy sover hos mig på onsdagN och torsdagN. skitmysigt.
Chris sover hos mig just nu,ännu mysigare. Men hon åker hem imorron,FML.
Nationella proven börjar om två veckor,kommer plugga aaaasmkt. hihu
Äger förövrigt Alek's kuk. Pelle svanslös var namnet!
Ska snart ta gitarr-lektioner med Simon (farsas kompis)
Han ska träffa mig någon dag efter onsdag. Asbra. Han måste stämma min gitarr för jag har fuckat till den lite,heh.

Kommentarer
Postat av: soliiiin din sol<3

rök mitt bajs, snälla? :( <///////3

2011-01-23 @ 17:14:14
Postat av: Solle.

omg får jag? :((((((((

HAHA älskling.

2011-01-23 @ 22:13:13
URL: http://0rgazm.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0